Agreed. Skriv gärna här en stund innan tävlingen går av stapeln så man vet att man ska vara med :)
 
Det kommer komma en nyhet angående tävlingen.

Hittills har vi då kommit fram till följande:
20x20x20

Pris:
1: Tomt i Lumen (Terranova) samt credits, hur mycket kommer i nyheten sedan.
2: Tomt i Lumen (Terranova) samt mindre mängd credits än 1an.
3. Tomt i Lumen (Terranova) samt mindre mängd credits än 2an.

Var:
Creative, avsatt område där enbart tävling pågår.

Tid:
Jag tänkte att man får 1 månad på sig så har man gott om tid och sedan inte skyller på att tiden inte räckte till. Samt att mer tid säkert ger bättre kvalité på byggena.
 
Låter bra det. Hade väl hoppats på lite kortare tid, men det är oviktigt för mig :)
 
Låter bra , kan nya medlemmar också var med i tävlingen ?, samt kan nån bara förklara vad 100c betyder?
Antar att det är nån sorts valuta men kan nån berätta lite om hur man får det ?
 
kevzor337 sa:
Låter bra , kan nya medlemmar också var med i tävlingen ?, samt kan nån bara förklara vad 100c betyder?
Antar att det är nån sorts valuta men kan nån berätta lite om hur man får det ?
c, som betyder credits, är mycket riktigt valutan på servern.
Denna kan du få tag på genom att rösta på servern, sälja saker i marknaden eller hjälpa någon som är villig att betala för det arbete du lägger ned.
 
Alla uppgifter, såsom credits, finns att läsa om i nybörjarguiden (som annars skrevs av getninjaN), vilket jag starkt rekomenderar att du tar tid och läser igenom för att undvika förvirring i framtiden. ^^
 
Start på tävlingen blir förhoppningsvis nu till helgen, är borta på lördagen men på söndag tänkte jag köra igång allt.

Tomterna blev 21x21 och detta för att ha en mittpunkt.
 
ClowneN sa:
Start på tävlingen blir förhoppningsvis nu till helgen, är borta på lördagen men på söndag tänkte jag köra igång allt.

Tomterna blev 21x21 och detta för att ha en mittpunkt.

jag hoppas det kommer upp massa info om de här på forumet så man kan joina lite senare.. är nämligen upptagen på söndag ;)
 
sloud sa:
ClowneN sa:
Start på tävlingen blir förhoppningsvis nu till helgen, är borta på lördagen men på söndag tänkte jag köra igång allt.

Tomterna blev 21x21 och detta för att ha en mittpunkt.

jag hoppas det kommer upp massa info om de här på forumet så man kan joina lite senare.. är nämligen upptagen på söndag ;)
Det kommer komma info, tävlingen kommer pågå minst 1 månad.
 
ClowneN sa:
sloud sa:
ClowneN sa:
Start på tävlingen blir förhoppningsvis nu till helgen, är borta på lördagen men på söndag tänkte jag köra igång allt.

Tomterna blev 21x21 och detta för att ha en mittpunkt.

jag hoppas det kommer upp massa info om de här på forumet så man kan joina lite senare.. är nämligen upptagen på söndag ;)
Det kommer komma info, tävlingen kommer pågå minst 1 månad.

Gött de :) ja ska hålla mig up to date! xD
 
getninjaN sa:
c, som betyder credits, är mycket riktigt valutan på servern.
Denna kan du få tag på genom att rösta på servern, sälja saker i marknaden eller hjälpa någon som är villig att betala för det arbete du lägger ned.
Derekerium sa:
Alla uppgifter, såsom credits, finns att läsa om i nybörjarguiden (som annars skrevs av getninjaN), vilket jag starkt rekomenderar att du tar tid och läser igenom för att undvika förvirring i framtiden. ^^

Okej , tack för all info :)
 
Tillbaka
Topp