Hej.

Först så skulle jag vilja ha en förklaring på förhållandet mellan användarna rblomdahl, rablom och Rblom.

Sen så har du satt de önskade hörnen lite för långt ut i vårt (admingängets) tycke. Om du inte har en väldigt bra förklaring till varför du måste ha så stort utanför det som är byggt nu så vill vi att du minskar avståndet mellan bygge och gräns till max 10 block.

Sedan finns det en granne här: map/#/-4697/64/-5565/max/0/0
Nielpryde, han måste ge sitt godkännande till en utökning oxo innan något kan göras.

/sm6vit
 
Hej

Det är jag och mina tre bröder, Robin (rblomdahl), Rasmus (rablom) & Rickard (Rblom) ;)

Jag förstår, ska komma med nya koordinater.

Neilpryde har inte varit inne på hemsidan sedan mars 2012, så jag tror det kommer nog bli svårt att få tag på honom. Jag ska göra ett försök och skriver i denna tråden vad som händer.

Tack så mycket för hjälpen, måste säga att ni gör ett väldigt bra jobb på denna servern :)
 
Hej igen

Jag har kollat över hur jag vill att min utökning ska vara och kommit fram till att det räcker 5 block ut från murarna.

Koordinater på utökningen:
X -4436 , Z -5313

X -4554 , Z -5461

Jag har skickat pm till neilpryde som har byggt i närheten av mitt bygge, men har inte fått något svar på 4 månader och han var senast inne 2012.

Mvh Rblomdahl
 
Tillbaka
Topp