Jag hade gärna velat att hjälpa till med byggen inom comunity och jag hade kunnat vara en av de som kan ta ansvar över staden! Men det får la du avgöra ;D Men jag tänkte så att du hade min röst i matchen :D
 
nu har vi en del farmar som ni kan använda er av med, men se till att plantera om igen efter er, samt om ni ska farma kött och mata korna/grisarna så ska det ALLTID vara 4 grisar i varje hage samt 8 kor i kohagen när ni är klara!
 
obsavera att träd får endast rivas på trädfarmen, förutom om det står ett träd där vi ska gräva bort berg dessa får med rivas så klart
 
Wasd24 är hamnen klar :)? sätt gärna en skylt i så fall så kan vi ta bort makeringen och bygga väg ditåt ;P om inte så är de också okej bara så jag vet :)
 
nu är allt som ska rivas för tillfället rivet så nu kan vi börja bygga massor ;D

och STORT TACK till alla som hjälpt till att riva!
 
Hejsan!
Jag såg att du hade lite önskemål, jag skulle kunna erbjuda att bygga glasmesreriet och resturanger. Men jag skulle behöva veta vilken stil du vill ha. Besvara gärna om jag får och inte, och vilken stil jag ska bygga i :)

Mvh Axel (axelth8) ;)
 
nu grävs det igen :) är borta vid förrådet det finns makering med sten var man ska gräva innanför om någon vill gräva :)

på vissa stället kommer de oxå sitta olika skyltar där vem som helst får lov att bygga!, ibland står det vad det är jag vill ha byggt där ibland står det bara att något ska byggas där, riv alltid de skyltarna när du börja bygga men glöm aldrig sätta upp skyll med ditt nick och gärna datum med när du är klar så alla kan se vem som har byggt de :)

Kommer även behöva några st som bygger något mansion liknande eller något sådant i någon form av sten, ej cobble, när vi har grävt ut så vore kul om någon är intresserad, så kommer jag visa var någonstans :)



axelth8 sa:
Hejsan!
Jag såg att du hade lite önskemål, jag skulle kunna erbjuda att bygga glasmesreriet och resturanger. Men jag skulle behöva veta vilken stil du vill ha. Besvara gärna om jag får och inte, och vilken stil jag ska bygga i :)

Mvh Axel (axelth8) ;)


det kan du få göra om du vill :) du kanske kan bygga de mellan ditt hus och pehkos? stil spelar inte så stor roll men gärna mycket glas färgat eller ofärgat spelar ingen roll :)
sätter ut var du kan bygga de på ett ungefär så väljer du själv hur stort sätt ut och makering och ta bort makeringen när du är klar :), detta även på resturangen du byggde om de nu ej ska vara där, det är ingen fara om man kommer utanför sin makering så länge ingen annan börjat bygga jämte så klart :)
 
regler som uppkommit:

inga djur, då detta finns på farmen/bondgården.

när du ska bygga så vill jag se själva området du ska bygga på, makera ut detta med någonting så jag har ett hum om hur stor det kommer att bli! ska du bygga annat än vanligt hus så vill jag gärna veta vad det är du tänkt att bygga.

står där skylt om att man kan bygga så är det självklart helt okej att börja bygga där utan att fråga om lov.

Material får man så klart använda från förrådet så länge det är till bygge i staden, finns undantag då kommer de dock stå skyltar om detta framför kistan/kistorna som man inte får röra :)
 
Jo, juste (!)
Jag skulle gärna hjälpa-till att bygga ett så kallat "mansion" Vore kult med nåt större och maffit bygge :D
Du kan räkna med mig... ;)
 
axelth8 sa:
Jo, juste (!)
Jag skulle gärna hjälpa-till att bygga ett så kallat "mansion" Vore kult med nåt större och maffit bygge :D
Du kan räkna med mig... ;)

Det låter bra de :) kommer nog låta några stycken göra några ena men du får självklart vara en av dom fast först måste vi får mer plats :)

Kommer som sagt nog vara litr inaktiv, har inte fått routern ännu så har inget trådlöst internet och pierre har snott den ända långa nätverks kabeln så ja xD
 
Jag säger det igen sätt alltid skylt när du bygger/byggt något så jag och andra vet vem det är som byggt, någon har byggt någon form av kyrkogård men där finns ingen skylt om vem tex.

Sen prata alltid med mig när du tänkt bygga något någonstans, varje utlovad plats är till ett bygge om vi inte pratat om något annat, dock får man som sagt bygga vad man vill där jag skrivit skylt om detta samt de som står på skylten om de står att vem som får bygga!
 
såg nu att där vi skulle byggt glasmästeri har någon annan byggt något HELT annat, har dock kontaktat denna person via pm, som sagt det får endast byggas det som står på skylten och står även något namn på skylten är det endast den som får bygga där (självklart får man hjälpa personen om denne vill ha hjälp osv).

Man får heller inte bygga något som andra sedan ska bygga i för credits eller liknande, det ska som sagt vara gratis att bygga i shiibbyville, och ingen, verken jag eller någon annan ska tjäna credits på byggen där, dock kan man betala/ta imot c för att man hjälper någon med bygge där det är upp till var och en men inte hyra ut sin plats för c, det går inte jag med på!

som sagt acceptera mina och även andras skyltar i staden!

ni får gärna bygga vad ni vill nästan var ni vill om inget annat är uppbokat där MEN prata med mig först!

sen vill jag gärna se fler som kommer och bygger :) mer plats kommer att komma tillgodo dock har jag inte så mycket tid just nu ;/
 
kommer behöva en hel del folk för att bygga olika typer av hos sen när vi rivit bort en stor del till (eller några folk som vill bygga en del olika hus) bara så ni vet liksom ;)
 
Någon som känner sig manad att bygga invändigt i tågstationen? pm mig i så fall eller skriv här eller ingame :)
 
Tillbaka
Topp