MiLKASKi sa:
1) Skonulf Lag 1
2) Derekerium Lag 1
3) DiePrinzen Lag 2
4) MiLKASKi Lag 2
5) CapitainRex Lag 3
6) TimBod204 Noteam
7) Joarc Lag 4
8) Assarbertil Lag 4
9) niklaaas1998 Lag 3

vilket innebär att vi har 4 lag klara. ska man vara rättvis och följa "först till kvarn"-regeln så skulle niklaaas1998 strykas och timbod204 läggas till i lag 3.
men detta får de som ansvarar för 'XTRALARGE's The Walls Utmaning' bestämma.

grejjen är ju att alla ska få vara med men då undrar jag om det blir rättvist om ett lag spelar som 3 stycken? Eller vad tycker ni? För Timbod ska ju få vara med i alla fall
 
Skonulf sa:
MiLKASKi sa:
1) Skonulf Lag 1
2) Derekerium Lag 1
3) DiePrinzen Lag 2
4) MiLKASKi Lag 2
5) CapitainRex Lag 3
6) TimBod204 Noteam
7) Joarc Lag 4
8) Assarbertil Lag 4
9) niklaaas1998 Lag 3

vilket innebär att vi har 4 lag klara. ska man vara rättvis och följa "först till kvarn"-regeln så skulle niklaaas1998 strykas och timbod204 läggas till i lag 3.
men detta får de som ansvarar för 'XTRALARGE's The Walls Utmaning' bestämma.

grejjen är ju att alla ska få vara med men då undrar jag om det blir rättvist om ett lag spelar som 3 stycken? Eller vad tycker ni? För Timbod ska ju få vara med i alla fall

Kanske kan vara bra att ha några reservspelare utifall någon inte dyker upp/får förhinder det datumet.
 
Du kan själv välja var du vill kommunicera med din lagpartner. Jag och Skonulf kör på Skype, sen är det några andra här som körde på mumble, och TS, osv.

Ang det där med Timbod, jag har också tyckt att det vore ok att han är med i ett lag, även trots de blir 3 i laget.
Struntsamma om det är orättvist, det är bara något lekfullt vi sysslar med här trots allt.
 
Finns säkert någon som är sugen när det väl börjar närma sig. Jag har varit nära på tangentbordet flera gånger. Men jag kan tyvärr inte boka upp mig så långt i förväg så jag har avvaktat.
 
Äh det löser sig på ett eller annat sätt JonasEek, vi kan alltid ha i åtanke att du möjligtvis vill vara med, vi får se hur det blir när det närmar sig.
 
även om jag stödjer fair play å att all ska få vara med i aktiviteter så tycker jag vi ska hålla på först till kvarn, vilka 8 skrev in sig i listan först?
resterande som vill vara med blir reserver.. detta tycker jag är mest rättvist.

kartan är inte gjord för fler än 8 personer iomed spawn hålen i marken som man börjar i..påminner om hålen i marken som vi har på hungergames.

dessa var de 8 som först anmälde sig:

1) Skonulf Lag 1
2) Derekerium Lag 1
3) DiePrinzen Lag 2
4) MiLKASKi Lag 2
5) CapitainRex Noteam
6) TimBod204 Noteam
7) Joarc Lag 4
8) Assarbertil Lag 4

vilket skulle göra timbod204 och capitainrex till lag 3.

Återigen, visar de sig att detta blir en rolig hit så kommer vi kunna spela flera gånger :)
 
MiLKASKi sa:
1) Skonulf Lag 1
2) Derekerium Lag 1
3) DiePrinzen Lag 2
4) MiLKASKi Lag 2
5) CapitainRex Noteam
6) TimBod204 Noteam
7) Joarc Lag 4
8) Assarbertil Lag 4
Borde väl vara:
Källkod:
1) Skonulf Lag 1
2) Derekerium Lag 1
3) DiePrinzen Lag 2
4) MiLKASKi Lag 2
5) CapitainRex Lag 3
6) niklaaas1998 Lag 3
7) Joarc Lag 4
8) Assarbertil Lag 4
9) TimBod204 Noteam
Eller?
 
Det är egentligen 2 spelare per lag, 4 lag, i The Walls, men jag tycker inte att vi ska följa reglerna strikt så att det utesluter medlemmar.

Och MiLKASKi, jag tycker det stämmer bra att det ska vara rättvist med först till kvarn och dylikt. Däremot stödjer jag definitivt inte att tvinga två slumpade spelare till att bli ett lag. Alla väljer själva vilka de vill ha till lagpartner.
 
Derekerium sa:
Det är egentligen 2 spelare per lag, 4 lag, i The Walls, men jag tycker inte att vi ska följa reglerna strikt så att det utesluter medlemmar.

Och MiLKASKi, jag tycker det stämmer bra att det ska vara rättvist med först till kvarn och dylikt. Däremot stödjer jag definitivt inte att tvinga två slumpade spelare till att bli ett lag. Alla väljer själva vilka de vill ha till lagpartner.

Det som du skerv där Derekerium låter hur bra som helst.
 
Derekerium sa:
Däremot stödjer jag definitivt inte att tvinga två slumpade spelare till att bli ett lag. Alla väljer själva vilka de vill ha till lagpartner.
inte sagt något om att tvinga någon eller några, tycker bara att timbod204 ska få lira eftersom han skrev upp sig bland de första 8:a.

borde väl bli såhär då:
1) Skonulf Lag 1
2) Derekerium Lag 1

3) DiePrinzen Lag 2
4) MiLKASKi Lag 2

5) CapitainRex Noteam
6) TimBod204 Noteam

7) Joarc Lag 4
8) Assarbertil Lag 4

9) niklaaas1998 reserv nr 1

bara för att timbod204 saknar en lagkamrat så är de fel att ersätta honom mot någon annan. varför kan inte capitainrex lira med timbod204 ?

jag känner inte DiePrinzen speciellt bra, vi har pratat 1 gång tillsammans men vi är fast beslutna att vinna detta i vilket fall som helst :cool: så någon tidigare relation med sin lagkamrat behövs inte.
jag antog att alla som var intresserade skulle leta lagkamrater i listan av anmälda spelare. då hade vi inte behövs strula med detta.

om vi gör lite reklam för detta på servern titt som tätt så tror jag att vi enkelt kan hitta 7 spelare till, vilket skulle ge 2 omgångar.
Då kan capitainrex lira med sin polare niklaaas1998 i omgång nr 2, timbod204 hittar en lagkamrat och sedan är allt löst för allas glädje och frid ;)
 
Har de ordnat sig med Timbod204? Har Timbod204 ett lag att spela med? Senast jag såg han i tråden var den 23 September.. sedan dess har vi inte hört något mer...
Kanske de är bäst att ändå köra med de 8 personer som faktiskt är med på noterna och redo inför lördagen den 6 oktober klockan 21.00

1) Skonulf Lag 1
2) Derekerium Lag 1

3) DiePrinzen Lag 2
4) MiLKASKi Lag 2

5) CapitainRex Lag 3
6) niklaaas1998 Lag 3

7) Joarc Lag 4
8) Assarbertil Lag 4


Må bästa lag/person vinna!
Vad sägs om att samlas lite tidigare, runt 20:30 på servern så får granis eller den admin som sköter de hela styra upp alla på servern, med kommandon, vart vi ska ta vägen för att komma in i "The Walls" delen av server etc.

Komihåg, alla som kan tänkas vara intresserade att lira, hitta en kamrat och var redo, man vet aldrig ifall ett lag inte dyker upp eller ifall en reserv behövs.
 
MiLKASKi sa:
Har de ordnat sig med Timbod204? Har Timbod204 ett lag att spela med? Senast jag såg han i tråden var den 23 September.. sedan dess har vi inte hört något mer...
Kanske de är bäst att ändå köra med de 8 personer som faktiskt är med på noterna och redo inför lördagen den 6 oktober klockan 21.00

1) Skonulf Lag 1
2) Derekerium Lag 1

3) DiePrinzen Lag 2
4) MiLKASKi Lag 2

5) CapitainRex Lag 3
6) niklaaas1998 Lag 3

7) Joarc Lag 4
8) Assarbertil Lag 4


Må bästa lag/person vinna!
Vad sägs om att samlas lite tidigare, runt 20:30 på servern så får granis eller den admin som sköter de hela styra upp alla på servern, med kommandon, vart vi ska ta vägen för att komma in i "The Walls" delen av server etc.

Komihåg, alla som kan tänkas vara intresserade att lira, hitta en kamrat och var redo, man vet aldrig ifall ett lag inte dyker upp eller ifall en reserv behövs.

1.Om Timbod kommer får han vara med i någons lag som en 3:dje person (Hoppas det är ok med alla?)
2. Om du inte har skrivit i tråden här att du ska komma så ser vi det som att du inte ska vara med
3.Om du kommer på lördag och säger att du vill vara med fast du inte är uppskriven är du fortfarande inte med i spelet
4. Om någon inte kommer och du vill vara med fast du inte är uppskriven så får du hålla tummarna för att inte fler "icke-uppskrivna" också vill vara med (Annars får vi dra lott eller dylikt)
5.Det räcker med att alla som är uppskrivna kommer in vid 21.00 så starta vi när alla är redo och på sina platser
 
Tillbaka
Topp