kommer ni att befinna er i creative?
ja tänkte om man frapsar eller så så kan de vara kul att glida runt lite ovanför och filma osv.. om inte annat så kan de blir kul för oss som publik att lätt se vas som händer överallt ;)

jag hade dock inte tänkt filma eller så men ja tänkte ta lite screenshots :)
 
Det kommer nog att inte vara i creative med tanke på att det är pvp. Jag skulle tro att det blir något liknande hunger games när det gäller "världs-upplägget".
 
fast hungergames kartan låg väl i creative?
om inte annat så går de ju att ställa in så att vissa ska ha survival och andra inte så att säga... men det är inte upp till mig.. ja ville bara kika :)
 
Uppdaterar reglerna så att alla förstår!

Regler för spelare
* Vänta på att värden ger dig en "cell" innan spelet startar. Det här är din startposition
* När du puttas upp ur cellen kan du fritt springa runt och förbereda dig innan väggen ramlar ned.
* Förstör INTE några sand- eller gravelblock från den stora väggen
* Du får INTE lämna din zon, avgränsad med bedrock/custom väggar
* Du får INTE bygga över sandväggens höjd
* Du får skapa allianser men, endast en spelare eller ett lag kan vinna. Du kan förråda dina vänner.
* Använd dina kunskaper, din intelligens och kreativitet för att döda andra spelare
* När du är död så är du död , om du inte givetvis dör av piston bugg när spelet startar
* Du kan dö av hunger!
* Om du bryter mot reglerna så blir du diskvalificerad

Ha kul och låt bäste spelare vinna! :)
 
tack för att du drog igång det här + en xtra vinst present
 

Bilagor

  • 2012-10-06_22.27.58.png
    2012-10-06_22.27.58.png
    507,5 KB · Visningar: 696
Tack så mycket timbod :)
Och Tack för alla som var med och hade kul den här kvällen!
Hoppas på fler sånna här kvällar i fortsättningen! :D
 
jag kommer upp med en torrent eller liknande senare.. mitt vart ca 23 gig.. och jag komprimerar det med 7Zip's Ultra komprimering... så de kan ta lite tid men då blir de brä komprimerat iaf ;)
 
http://speedy.sh/6spbN/The-Walls-Xtralarge.7z.torrent

Insåg just att jag har världens sämsta Upp lina atm...
torrenten ligger här men det lär ta en vecka innan nån får ner den :S
så om nån har en ftp eller liknande som ja kan lägga upp zip filen på istället så säg till...
för då traskar ja iväg till jobbet och kastar upp den därifrån i såfall...
 
på onsdag eftermiddag (dvs från typ 18 och fram till 23) så kommer min lilla laptop finnas på en 100/100 lina... så om ni vill ha de jag frapsade så rekommenderar jag att ni plockar det då... ;)
 
Tillbaka
Topp