jag ser inte anledningen till at vi inte får bygga vidare på undervattensstaden, vi förstör ingen mark igenom att fortsätta byggandet och den lilla mark vi har (70X50) och som dessutom ligger under vattnet kommer i vilket fall användas. Om allt det här beror på att ni vill se att vi är motiverade nog att bygga en stad och hålla den vid liv så vill jag bara säga att jag aldrig slutar jobba på ett projekt om det inte är färdigställt det är bara sådan jag är. Kolla bara på min youtube kannal, jag har gott om tålamod.

Om det krävs skulle jag kunna donera för att bevisa att jag är här för att stanna. om jag av någon anledning skulle sluta jobba med staden så är det bara att banna mig.

Det är större risk att bygget stannar av om vi inte får bygga på det så jag förstår inte logiken. Självklart kommer vi inte bygga tomter tills vi har 10k. Det är ingen tvekan om det!

Skulle vara mycket tacksam om vi får fortsätta med att vara kreativa.
 
Det är ingenting som hämmar er kreativitet?

Ni får gärna bygga ert projekt, MEN, om det finns ens ett UNS chans att ni ska söka stadsskydd, så MÅSTE ni förhålla er till de regler vi har kring stadsskydd.

Om vi behandlar er "stad" som ett projekt, så gäller ju bara de vanliga reglerna, håll kartan snygg, bygg inte för nära, osv. Bara tuta och köra :cool:

Det är ju dock en gråzon om ni skulle göra om ert projekt till en stad med tomter för försäljning i ett senare skede. Det är denna gråzon många här i tråden försöker varna er för.
 
Det första rummet med tomter är nu öppet för att bygga! /warp submari för att ta er dit!

tack till alla som hjälp till med detta!
 
sweet1993 sa:
Hej, Jag hade tänkt bygga en enorm undervattensstad men det kommer att krävas flera än bara jag för att få det gjort. Jag har stor erfarenhet av att bygga under vatten och har stora planer för staden.

än så länge är det i planeringsfasen, men anmäl erat intresse här om ni vill vara med och bidra!

Din lilla stad är nästan tom nu ju...
Men jag bor där iallafall men bor på andra ställen också...
 
Den är knappast liten, och han har byggt den redigt länge, skulle anta att han är utmattad nu och vill helst ha lite lov från arbetet.
 
Tycker den inte är liten direkt. Men värkar som det är lite dött där just nu. Man kanske ska köpa sej en tomt. + höra om stads ägarna behöver hjälp. Står ju still just nu.
 
Jag gjorde en väldigt stor del av arbetet under dirt plattorna... Först satte jag ochh 1 person till upp dirtplattorna och sen jobbade jag stenhårt med att få bort vattnet också! Och ändå är jag inte med på tack till skylten :cry:
 
Laumola96 sa:
Jag gjorde en väldigt stor del av arbetet under dirt plattorna... Först satte jag ochh 1 person till upp dirtplattorna och sen jobbade jag stenhårt med att få bort vattnet också! Och ändå är jag inte med på tack till skylten :cry:

Du får seja till han el någon av ägarna av staden att du ska va med där.
 
Tillbaka
Topp