Status
Ej öppen för ytterligare svar.
men då kommer min fråga ? jag byggde mitt ställe inte alls långt ifrån där ett bra tag innan och skulle göra mitt FUNLAND och va det ser ut som kommer detta att kolidera med varandra ?
Vad ska jag riva mitt allt nu då ?
 
Jaha, och varför har ni byggt så nära vårat 3pid och vilka ni nu är? Vi har varit där enormt länge.
 
Hmm, det där gör mig lite förvånad, vi tar ofta långa promenader åt alla håll och kanter men brukar alldrig se en endaste litet skymt av något hus, men vi ska ta en titt på det. Och sen får vi se hur vi ska lösa det. ;)
 
Jag har spanat lite på kartan. Och jag skulle tro att en lösning är att staden inte expanderar! :)
 
Hoppas vi kommer att kunna fixa det här på något sätt och att alla blir glada och nöjda...
Men jag tycker att vi kan expandera lite mer framåt och åt vänster om spawnhuset, just där ligger det lite vatten och det skadar nog ingen.
Om inte Devlas gör det största funland genom tiderna så tror jag att vi inte kommer att kollidera alls.
 
dgltexas sa:
Jaha, och varför har ni byggt så nära vårat 3pid och vilka ni nu är? Vi har varit där enormt länge.
Det bror på vad man tycker är "nära"
kolla runt över kartan, det finns massor av städer som ligger närmre än vad våran stad och eran "bosättning".
När jag placerade staden tänkte jag mest på andra städer och inte egna funland, små hus och hopptorn:p
really sorry, och vad kommer lösningen att bli?
"inte expandera" tycker jag är ett uteslutet svar...
 
Plus att vi vill såklart expandera staden. Vi kan ju för eran skull göra det åt andra hållet. VI kommer inte riva staden eller något sånt hahaha :D
 
Finns det något sätt att man kan få en egen tråd så som Keops och Svartlien? hade varit superb :ugeek:
 
Och Chfen :D Vi kommer riva huset som ligger på din reserverade tomt pågrund av att det är bästa platsen och 3piD, jag och Erik kommer bygga ett hus lite längre bort. Så om du fortfarande är sugen på tomten är du så välkommen :D
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp